Re: Nie kupujcie ECSów

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 07:31:22 MET DST

 Znam kilka osob (nawet
> pracownikow mojego serwisu) ktorzy chwala sobie ECS-a ale oni mieli
> mozliwosc dobrania sobie wlasciwego egzemplarza wymieniajac je po kilka
razy
> do skutku. Tej plyty tez mozna sie nauczyć ale tego ze kazdy egzemplarz
pada
> inaczej to chyba nawet najcierpliwszy serwisnt dluo nie wytrzyma

Ja można powiedzieć że jestem podobną osobą :-)

Teraz jestem zadowolony z tego ECS K7S5A ale miałem możliwość wyboru każdego
ECSA i wybiórcze jego przetestowanie pod względem występujących znanych mi
wad ...
Dzięki temu że przeczesałem cały magazyn zaprzyjaźnionej firmy udało mi się
znaleśc jedną płytę (najstarsza wersja - wersja 0 płyty ...) która spełnia
moje wymagania i nie posiada znanym mi wad występujących często w ECSach ...

Ja sam nie zachwalam i nie polecam tej płyty mimo że sam na nią teraz nie
narzekam ...

Dlaczego ?

Znalezienie "odpowiedniego" modelu zajęło mi sporo czasu i kosztowało sporo
nerwów ...
Ja miałem szczęście a raczej możliwość sprawdzenia i wybrania ale normalny
klient takich możliwości nie ma ...

U nas w Toruniu spotkałem się w kilku firmach na tym że firmy nie
przyjmowały ECSów które nie działały poprawnie np. z pamięciami SDR lub DDR
lub procesorami na FSB266 motywując to tym że ten "model tak ma ...

Tym bardziej że obecnie dokładając około 50zł można kupić naprawdę fajną
płytę na KT266a Shuttle lub MSi ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///