Re: Monitor 17''

Autor: splvr (dgim_at_box43.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 01:58:11 MET DST

<molu_23_at_poczta.onet.pl> wrote in

> Witam wszystkich grupowiczow!!
>
> Do konca wakacji MUSZE kupic nowy monitor najlepiej 17-stke tylko na
> co sie zdecydowac ??
> Nie chce Samsunga ani LG, zalezy mi na czyms porzadnym w cenie do 1500
> pln. Poki co biore pod uwage:
> Sony G-220
> CTX PR711FL
> NEC FE 750+
> MITSUBISHI 740 SB
> IIYAMA HM703UT
> <<moze macie jakies inne propozycje>>
>
> Monitory te sa na ogol polecane na grupie, ich parametry w zupelnosci
> mi odpowiadaja.
> [...]

Sam sie zastanawiam nad nowa 17'', przez dlugi czas myslalem o Sony G220 (jest na
Ptasiej, a przy najmniej ostatnio byl), jednakze fakt, ze coraz czesciej mozna
trafic na zwalonego Sony'iaca, zdecydowal iz coraz bardziej sie zastanawiam nad
Eizo FlexScan T565. Monitor rewelacyjny, opinie o nim tez sa bardzo dobre, choc
niestety ma 2 wady: cena - w granicach 1800 zl i wyglad obudowy, ktora co tu gadac
nie nalezy do najladniejszych, kanciasta, wrecz archaiczna. Jednakze jezeli nie
zalezy Ci na estetyce obudowy a jedynie na swietnym monitorze to polecalbym
wlasnie ten model.