Re: Nagrywarka Lite-on 40

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 20:42:30 MET DST

Mam Lite-On 32x (pare dni temu baylem) i chodzi mi jak glupia. Pierwszy
kanal to sam dysk w singlu, a na drugim kanale mam cdrom i nagrywarke
(slave). Mialem do tej pory osemke (8 minut cedek), na 32 jest cos okolo 4
minut. Możę do jakas wada akurat tego modelu. Ale jezeli byla dobra
napoczatku to nie mam pojecia. Grzej do serwisu - co Ci lezy.