Re: Nie kupujcie ECSów

Autor: Phantasmagorion (Phantasmagorion_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 17:35:05 MET DST

> Oj chłopcze, stwiam Tira flaszek,
No to pewnie po tych flaszkach piszesz takie teksty

> że złożyłem więcej kompów na ECSach w ciągu miesiąca
A twierdzi ze każda płyta jest walnięta i gówniana, lecz
sam złozył zestawów z ECS-em megalityczne ilości...

> nie do zawodowych wyjadaczy serwisantów (jak ja)
???

> tylko do amatorów.
Przepraszam, ale dla mnie jesteś amator kompletny. Ciągle
powtarzasz jakie to setki złożyłeś komputerów, ile to ty wiesz,
jaki ty jesteś mądry, jaki genialny, ładniutki. Wiesz takie teksty
to sobie możesz za przeproszeniem... wsadzić głęboko, z tyłu

> Raczej z Twoich marnych wypocin :-))))))))))))))))))))
> ROFTL

ROTFL MAXXXXXXXXXXXXXXXXXXX