Re: Jaka karta dzwiekowa ??

Autor: Sebastian T. Tkocz (bat_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 15:42:37 MET DST

") (" <no_at_email.available> wrote in message

> zapomnialem.... masz racje, TurtleBeach to tez bardzo wysoka polka....
tylko
> te ceny!!!
Bez przesady. (z tymi wysokimi cenami) SonicFury kosztuje 80-90 euro

Mam TB Santa Cruz (VideoLogic SonicFury) i jestem bardzo zadowolony.
Dla mnie ma jedynie dwie wady: nie najleszą _generację_ 5.1 (centralny i
subw. to suma front'ów) i brak 4 wyjscia (są trzy wyjscia, jedno z nich
uniwersalne)
Poniewarz mam głośniki 5.1 analogowe (6 wyjść analogowych) a nie cyfrowy
dekoder (spdif) nie mam już miejsca na słuchawki.

TBSC to moim zdaniem najlepsza jakość jeśli chodzi o muzykę. Podobno karty
Creative'a są lepsze do gier (EAX?) a karty Philips'a do dvd (5.1)

Z tymi 100dB różnicą sygnału do szumu w Audigy jest podobno coś nie tak.
Zobacz porównanie audigy i terratec'a:
http://www6.tomshardware.com/video/02q1/020115/terratec-10.html

Test innych kart (w tym SC TB):
http://www6.tomshardware.com/video/01q3/010925/index.html