Re: ...coś chrzanicie

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 13:31:01 MET DST

Użytkownik " patch" <sicil_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
COM'y i
jeśli

> Buehahaha. Jakie czary, samoczynne ściąganie sterowników i zamiana
COM'ów???

Widać, że kolega nie nadrobił jeszcze ubytków w umiejętności czytania z
podstawówki. Albo potwierdza się teoria, wg której część Polaków ma problemy
ze zrozumieniem treści pisanej. Ciebie widać ten problem dotyczy. Bo jak
ripostuję twoje brednie na temat "samoczynnych" zmian w konfiguracji
komputera, które są bzdurą bez udziału usera, to ty wyjeżdżasz z tekstem, że
to niby moje teorie. Przeczytaj lepiej jeszcze raz to co napisałem
wcześniej... :-((

> Ktoś tobie bajek naopowiadał. Jeśli miałeś stabilny system a modem jest
nadal
> jest sprawny to sam coś schrzaniłeś w konfiguracji, at all - wystarczyło
że
> zainstalowałeś jakiś shit znaleziony w sieci, na CHIP-cd itp. badziewie.

Gadaj zdrów. Od kiedy to zainstalowane oprogramowanie może spalić układ
sterujący modemem? Kup sobie jakieś vademecum peceta, bo widać, że
zatrzymałeś się na poziomie Setup.exe do Windows 98.

Pozdrawiam,
Sniper