Re: homologacja Zoltrixa Cobra

Autor: << eMKa >> (mk_at_alert.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 13:07:08 MET DST

> A nie jest tak, ze hjomologacja jest na cala serie / model a nie konkretny
> egzemplarz ?
> Mozesz podac jaki masz model i twoj numer homologacji ?

Mam go w domu więc w tej chwili nie mogę, ale może być tak, że pewna partia
ma homologację bo spełnia określonej normy, a ta sama partia na inny kraj
nie spełnia tych norm. Tak np. telefony Panasonic bezprzewodowe w niemczech
są te same, ale mają większą moc, polskie mają homologację, ale są słabsze.
Tu może być podobnie!
Podaj mi jakiś numer tele na priva to mogę wysać Ci SMSa z domu z nr
homologu...

eMKa