Tlumaczenie prog. ATnotes

Autor: makskey (macik_at_usamer.and.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 12:22:45 MET DST

Czy ktos ma tlumaczenie programu AT notes (to taki przypominacz do
sciagniecia min. z software.hoga.pl.) , konkretnie plik ATnotes.ini ,
teoretycznie moza sobie przetlumaczyc samemu, ale pewnie ktos to juz zrobil.
Dzieki za dpowiedz.
Jak ktos ma to czy mogl by mi go przeslac lub podac adres gdzie to mozna
znalezc.
Na pl.comp.tlumaczenia chyba mnie olali. Wiec chyba lepiej zwrocic sie do
swoich (pecetowcow)

--
Maciej Kot    e - mail:   macik_at_usamer.and.pl
       Adres strony:   http://www.usamer.and.pl