Re: Nie kupujcie ECSów

Autor: Macko Magryś (magmac_at_ftv.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 12:18:51 MET DST

Użytkownik "PedrO" <rambler_at_pop.alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> To że JEDEN u ciebie działa to też NIC nie dowodzi. Ważna
> jest całość. To tak jak ja bym poszedł do sklepu kupił ECSa,
> który jest padnięty i go oddał do sklepu, powiedziałbym
> wtedy że jest 100 % uszkodzeń (1 na 1), to też nie miało by
> sensu...

Misiu, czytaj co JA pisze, napisalem : "przykladowo", wiele takich
komputerow poskladalem, nie mialem z zadnym problemow.. Ale Ciebie i tak to
nie przekona...

> wydaje... to się tym co złożyli jednego albo kilka ECSów....
> Ci co do niedawna składali ich setki (jak ja) stwierdzają
> coś diametralnie odmiennego niż Ty.

Moze to i dobrze ze juz nie skladasz... Przezuciles sie na inna firme, o.k.,
polecaj swoim klientom inna, ale pisz pierdol na forum publicznym, w dodatku
ni popartych faktami... W Twoim stylu : Mazda 323F jest do dupy i nie
kupujcie jej, bo wlasnie dzwonila moja zona, co nie wie gdzie sie olej w
aucie dolewa i powiedziala mi, ze jej sie samochod zepsul... Kazda firma
moze czasami wychaczyc wtope na pojedynczych egzemplarzach, ale nie wolno
generalizowac !!! Kumpel mam Asusa plyte i twierdzi, ze ta plyta nie dziala
i innymi kartami graf. niz Asus i co : napiszemy ze Asus do dupy ? (Ja nie
napisalem, ze Asus nie dziala z innymi k. graf., to opinia mojego qmpla, ja
tego nie sprawdzalem ;-) )

> Zrób, pośmiejemy się :-))))

Poki co, ryczymy ze smiechu z Ciebie ;-)))