Re: Nie kupujcie ECSów

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 11:54:54 MET DST

> I to jest głos prawdziwego serwisanta, który potrafi zimnym
> okiem ocenić fakty,
> a nie głos typu "a u mnie działa bez problemu..."
>

> Pozdrawiam, Robs.

bez urazy ale musiales sobie chyba pokaleczyc palce o ta plyte :)
Twoja ostentacyjna wrogosc do tych plyt jest zastanawiajaca.
przy odrobinie dobrej woli i wiedzy da sie uniknac wadliwego egzemplarza
np. zwracajac uwage na rev, po za tym gwarancja jest od tego zeby z niej
kozystac

pozdrawiam artur

--
abdesign_at_wp.pl