Re: Wiatraczek GF4Ti4200 - problem

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 11:30:03 MET DST

Użytkownik "IvanSoft" <ivansoft[WON.SPAM]@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ai95rt$dk0$1_at_news.tpi.pl...

> Nie wiedziec jakim cudem, padl mi wiatraczek od karty graf

Nie wiem jak wygląda ta karta, ale moja propozycja jest następująca:
Jeśli masz możliwość odczepić lub odkręcić wiatrak od radiatora karty
graficznej - zrób to, tylko tak delikatnie, by nie naruszyć śrób, bo kiedyś
może się serwis przyczepić. Każdy wentyl ma ma łożysko, które z czasem po
prostu się zaciera lub brudzi. Zazwyczaj jest przykryte malutką naklejką z
logo producenta i oznaczeniami znamionowymi. Odklej delikatnie naklejkę i
wpuść do tego łożyska ze 2 kropelki rzadkiego smaru lub oliwki (może być
prosta od rowerów lub maszyny do szycia). Pokręć trochę łopatkami wentyla,
żeby się dobrze rozprowadziło. Jeśli cały smar szybko wsiąknie, wpuść
jeszcze z jedną kropelkę. Potem przyklej naklejkę, przykręć wentyl i powinno
grać. Jeśli będzie rysował o radiator, spróbuj dać malutkie podkładeczki pod
śruby mocujące.

Pozdrawiam,
Sniper