Re: Pentagram Omen 2

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 10:45:48 MET DST

Użytkownik "biglebowsky" <biglebowsky_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> I dzieki za opinie lamy (no bo przecie ten modem to
> do USB wsadzilem, ciezko bylo, troche sie mlotkiem nastukalem)

Jeśli cytujesz moje słowa, to mocno przepraszam. Nie miałem na myśli nikogo
urazić. Protestowałem tylko przeciwko teoriom niejakiego Patch'a, który
uważa, że wszyscy użyszkodnicy są "be i tfutfu". Wg niego podłączenie modemu
wymaga faktycznie niesamowitych zabiegów i pod Windowsem 98 (czy
jakimkolwiek innym) zmusza użytkownika do wyboru odpowiednich przerwań,
adresów, kanałów DMA, portów COM, itp., itd. Sam w swoim kompie mam zapchane
wszystkie sloty PCI (w sumie 5 szt.) i jakoś podczas instalacji sterów do
modemów nigdy nie byłem zmuszony do ręcznej modyfikacji (w BIOS'ie) przerwań
ani innych pierduł.

Jeszcze raz sorki za tego "LAMERA".

Pozdrawiam,
Sniper