Re: Szukam cichego CPU collera

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 10:24:45 MET DST

> hmm ja ci polecam arctic cooling supersilent2500, przy dzisiejszych
> temperaturach czyli w pokoju 33stopnie na procku d800_at_945 i 1.75v mam
> 47stopni, dodam ze obudowe mam wyciszona calkowicie korkiem 0.5mm do tego
> 3wentyle na 7v, zasilacz na zewnatrz ijest naprawde cicho sam bylem mile
> zaskoczony, fakt na wodynm jest jeszcze ciszej slychac tylko pompke, ale
> nistety mam dosc malo miejsca i takie rozwiazanie nie wchodzilo w gre

Tez wyciszylem obudowe korkie. Na procku (athlon1700+) aluminiowy
radiator rozszerzajacy sie w gore. Wiatrak 8cm.
1. Wiatrak typowy ze sklepu elektronicznego, mala moc 12V - obecnie w
upaly 51 stopni po kilku godzinach pracy na pol gwizdka.
2. Wiatrak z firmowego zasilacza, wieksza moc, duzo wiekszy powiew
powietrza - 12V i 49 stopni, 7V i 51 stopni.

Wroce do tego malej mocy na 12V bo generuje duzo mniej halasu.

Tom