Re: Tuner TV

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 10:31:06 MET DST

Użytkownik "Pala" <p.a.l.a_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Jak bedzie chodzil tuner na tak starym kompie,jak moj.Mam
> P133(wzglednie 166 :P) 48RAM (starego) brak zlacz AGP.

Właśnie czytałem CHIP'a nr 8/2002, w którym jest dość obszerny artykuł na
ten temat wraz z testem tunerów TV i softu. Wg ich teorii do poprawnej pracy
tunera wymagany jest procesor Pentium 133. Ja testowałem swój tuner
AVerMedia TVFM 98 VCR na Pentium 166 MMX i chodziło bez problemów. Wydaje mi
się, że możesz się skusić. Zawsze masz prawo do zwrotu w ramach rękojmi,
jeśli sprzęt nie będzie odpowiadał twoim wymaganiom (ustal tylko w sklepie,
czy nie będą robili z tym problemów). A jeśli chodzi o wybór samego modelu,
to proponuję albo jakiś prostszy model AVera, np. TV Go lub coś z
PixelView - podobno też bardzo dobre. Odradzam KWorld - testowałem parę
tygodni temu - beznadziejny. Chyba, że kupisz go i zainstalujesz jakiś inny
soft.

Pozdrawiam,
Sniper