Nie kupujcie ECSów

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 09:49:17 MET DST

Jest to jeden, krótki post oparty na doświadczeniach wielu
znających temat grupowiczów skierowany do mniej
zaawansowanych użytkowników komputerów. Ludzie: Nie kupujcie
płyt ECS chyba że:
1) Chcecie mieć problemy,
2) DOKŁADNIE sprawdzicie płytę w sklepie PRZED kupnem i
upewnicie się że w razie jakichkolwiek problemów będziecie
ją mogli zwrócić.
3) Macie dużo pieniędzy (wtedy można te 200-300PLN wyrzucić
w błoto)
4) macie cholerne szczęście.

Ludzie, którzy składają kompy na ogół radzą sobie z tymi
płytami, choć wiele z nich trafia z powrotem do hurtowni,
ale wy szanowni użytkownicy możecie nie dać sobie rady.
Dbając więc o wasze dobro i spokojne sny odradzam wam (ja
osobiście i jest to moja opinia) kupowania tych płyt, jedyny
argument i to błędny jest taki że są tanie. A czy ktoś
policzył ile was będą kosztowały nerwy i stracony czas?
Nawet jeżeli macie te płyty to nie jest powiedziane, że będą
poprawnie działały z nowym procesorem lub z nową kartą
graficzną.

Zainteresowanych odsyłam do archiwum grupy, gdzie jest
MNÓSTWO postów o niedziałających ECSach (kilka z nich jest
niezasadnych, ale pozostałe warto poczytać ku przestrodze).

Gratuluję równiesz wszystkim nielicznym szczęśliwym
posiadaczom działających płyt ECS i życzę aby tak dobrze
zawsze działały jak działają teraz.

Pozdrawiam, Robs.

PS. Ilość nie znaczy jakość!!!