Re: CD-RW

Autor: Robert T (robert003_at_go2.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 01:20:44 MET DST

A chodzi ci o CD R czy CD RW ?? Jesli CD RW to jak nagrywales z predkoscia
32 x ?? kiedy masz nagrywarke 10x ??

Z CD RW to jest tak :
To zalezy od odtwazacza CD. Stare Playery Audio nie sa przystosowane do
odczytu CD RW a to dlatego ze maja za slaba moc lasera. Jedyne co mozesz
zrobic to sprobowac nagrywac CD RW z predkoscia najnizsza jaka sie da ( u
mnie 4x ) . Wtedy jest najwieksza szansa ze przeczyta ta plyte.
Dla przykladu moj stary Sony CDP XE 200 nie czytal CD RW nagranych przy
predkosci 10x. Przy 4x czyta wszystko bez problemu mimo ze nie jest
przystosowany do CD RW.

Jesli chodzi o CD R to rowniez zaleca sie nagrywac najwolniej jak sie da
(4x) poniewaz wtedy plyty te sa lepiej odczytywane przez nawet najstarsze
CD -ki i jamniki no name, ale nawet przy wypalaniu ich szybciej ( pow 10 x)
powinny byc czytane bez problemow.