Re: pentagram shit???

Autor: fire_at_firewall.pl
Data: Wed 31 Jul 2002 - 22:55:27 MET DST

> Dodam to samo co w wątku obok ... to nie modem jest do kitu tylko użytkownicy
> tudzież ich walnięte linie telefoniczne.

Modem Pentagem to wielkie oszustwo. Produkcja w Chinach kosztuje chyba kilka
dolarow. Sprzedaja to w Polsce pod nazwa Penntagram. Zadna taka firma nie
istnieje na swiecie. Teraz technologia i produkcja jest tania to nic dziwnego
ze wiele modemow dziala niezle. Ale to powtarzam gowniane oszutwo. Ja zabralem
taki modem brata za granice. Nic nie dzialalo. Nie dalo sie nic zrobic. Stary
3Com poradzil bez problemu.
Anzelm