Re: "markowe" PC-ty ?

Autor: sphinxozo (sphinxozo_at_hotmail.com)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 08:38:04 MET DST

"Henry(k)" <8henrico_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Użytkownik "jano61" <admwww_at_jadwiga.bj.uj.edu.pl> napisał w wiadomości
> OptiPlex
>
> W sumie wporząsiu, choć jeśli chodzi o serwis... hmm....
> Wymiana padniętego twardysku za odpłatnością na taki zwykły 20GB kosztuje
> serwisie Dell'a 600 +VAT ale dolarów.
>
> W sumie szkoda przepłacać.
Jak nie bedziesz zalowal na poczatku i wezmiesz gwarancje na 3 lata to ci
wymienia z pocalowaniem raczki za darmioszke ( potem komputer to i tak juz
zabytek mozesz go spisac na straty, wartosc ksiegowa 0)
Ale zdarza sie to zadko ze cos pada mamy w firmie ponad 60 delli od
Optiplexow poprzez Dimension a na serverach PowerEdge konczac i problemow z
nimi generalnie nie ma. Padlo moze cos w 3 przez 4 lata raz monitor sie sam
zapalil :), i dwa dyski jakies 850 quantuma i 20 gigowy maxtor i to tyle.
Serwis jest szybki i sprawny, wymienia wszystko bez gadania jak nam sie
serwer zaczol wywalac to przyjechal pan wyjal z teczki plyte glowna i
2*Pentum 1Ghz wymienil pojechal wszystko trwalo 10 minut :).

Marcin