Re: Dziwny problem z dyakami ...

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 08:36:22 MET DST

To nie jest wina dysku nie jest uszkodzony... Po prostu pozbadz sie szybko
Baracudy IV bo to ona nie moze sie dogadac z kontrolerem HPT 370 miałem u
siebie to samo i po trzech tygodniach udalo mi sie tylko ograniczyc to
zjawisko. Jest o problem potwierdzony przez Seagate w ich FAQ. Te dyski maja
pare dziwnych odchyłów a to jet jeden z nich, Seagate zupelnie olewa ten
problem ograniczajac sie do stwierdzenia ze jest i ze nad nim pracuja :)))
Osobiscie polecam przesiadkę na Maxtory sporo szybsze i nie ma problemu z
HPT albo przepnij dyski na zwykły ATA 100

Zreszta poczytaj sobie http://www.viahardware.com/faq/kt7/kt7faq.htm
doskonale zródło wiedzy dla Abitowców

Pozdrawiam