"Zniknal" dysk D. Jak go znalezc?

Autor: Kazo (tomkowy_at_interia.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 18:29:09 MET DST

"Zniknal" mi dysk D (Dvd-rom). Niby chodzi, otwiera sie, ale system go
nie widzi. Nie moge dodac nowego sprzetu, bo nie mam go na liscie,
a z plyty nie moge nagrac sterownikow, bo jej nie mam, a nawet jakbym
mial to i tak nie mialbym gdzie jej otworzyc. Ze strony producenta (LG)
nie mozna sciagnac sterownikow, bo pod Windows (98) nie sa potrzebne.

Klopot zaczal sie chyba w momencie zainstalowania Deamon Tools'a.
We wczesniejszej wersji tego programu wszystko dzialalo poprawnie.
Wirtualny stal sie D, a dotychczasowy zostal przemianowany na E.
Teraz zainstalowalem nowa wersje i moze przez nia cos sie pokrzanilo.
Odinstalowalem i nic. Dysku D. nie ma. Znacie problem? A rozwiazanie?

Pozdrawiam