Re: Wlaczanie z klawiatury plyty EPOX.

Autor: Szymko (Algedi_at_spam.poczta.onet.pl.invalid)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 18:16:10 MET DST

Użytkownik pawelz <pomoc_usenet_at_rubikon.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ahp213$f1r$1_at_aquarius.webcorp.pl...
> Powinna byc taka opcja. U mnie na ecs p6bat-me jest mozliwosc wlaczenia
> kompa poprzez wprowadzenie hasla z klawiatury albo przez tzw. hot-key
(czyli
> np. Ctrl-F12). Bios tez Award, wiec roznic nie powinno byc. Poszukaj! :)

Qrcze wszytsko by sie zgadzalo. W instrukcji tak jest napisane, że albo
dowolny przycisk albo Hot Key albo Password i w ktorejczesci BIOS tego
szukac. Problem w tym, że przejrzalem tam kazda opcje i nie widze tam nic
takiego. Brrrr. Zaczyna mnie to powaznie zlic.
Szymon