Re: Czy Spire 5R238 do Athlona 1700 - bedzie dobry?

Autor: Rufik (rufik_at_go2.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 14:22:54 MET DST

Użytkownik "noadam" <noadam_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> To co mi radzisz?

Poszukaj czegos aclego z miedzi - po prostu idziesz do sklepu i mowisz
facetowi, ze chcesz obejrzec wiatraki z miedzianymi radiatorami. Moze to
glupie, ale wybierasz najwiekszy jaki jest i na ktory cie oczywiscie stac.
Jest tutaj haczyk - mianowicie wiatrak moje byc b. glosny albo miec obroty
ponizej 4000 (uwazam to za minimum, IMHO). A moze zgodza sie na wymiane na
inny model jakby ci nie odpowiadal? :)
Co innego, ze i taki radiator nie poradzi sobie jezeli nie bedzie gdzie mial
oddawac ciepla. zalecam zainwesowac w 2 wiatraki do obudowy - z przodu
zasysajacy z tylu wydmuchujacy powietrze. Nalezy jeszcze tylko zrobic
"kanal" przelotowy przez obudowe dla powietrza, czyli poukladac tasmy i inne
takie wiszace kable :). U mnie efektem zastosowania 2 wiatrakow bylo
obnizenie temp o 9-10 stopni. A ju mialem kupowac jakiegos
super-hiper-radiatora...:)

Rufik
ps. musisz byc odporny na zalecenia sprzedawcow wciskajacych "sprzet" za 30
PLN...teraz problem rozpraszania ciepla jest bardzo wazny.