Re: Problem z MSI 845E MAX2-BLR

Autor: JimmyK (jitemp1_at_NOSPAMwp.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 12:46:19 MET DST

Użytkownik "Mieto" <mieto_at_kki.net.pl> napisał w wiadomo¶ci
> Mam taki dziwny problem z w/w płytą po zainstalowaniu systemu nieważne czy
> W98, XP Prof. czy W2000 po zainstalowaniu wszystkich driverów po wejściu
do
> menadżera urządzeń jest pokazane ze znakiem zapytania - inne urządzenie
> Kontroler Uniwersalnej Magistrali szeregowej (USB). Za nic w świecie nie
> mozna niczego zainstalować co by odpowiadało temu właśnie urządzeniu.
> Proszę o pomoc

Czesc,
mam ta sama plyte i mialem ten sam problem. To "inne urzadzenie" to nic
innego jak kontroler USB 2.0. W windzie nie ma standardowo do niego
sterownikow, trzeba sciagnac np. ze strony intela, albo z pc.com.pl puki
jeszcze dziala ;) (http://www.pc.com.pl/pliki_info.asp?PlikID=1649). Po
zainstalowaniu wszystko bedzie ok.

PS
Zadowolony z plyty? Przydal Ci sie do czegos Bluetooth?

pozdrawiam,
JimmyK.