Wlaczanie z klawiatury plyty EPOX.

Autor: Szymko (Algedi_at_spam.poczta.onet.pl.invalid)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 12:30:53 MET DST

Czesc
Mam plytke EPOX HKA7+ i nie potrafie ustawic aby komputer wlaczal mi sie z
klawiatury po wpisanieu odpowiedniego hasla. Obecnie jak nacisne jakikolwiek
przycisk to komp sie wlacza co jest uciazliwe, bo wystarczy niechcacy coś
nacisnąć i komputer się włącza.
Jeżeli ktoś wie jak sie to ustawia, bo ja grzebalem juz w BIOS (najnowsza
wersja) i nie moge tego znaleśc, to prosilbym o pomoc.
Szymon