Szukam HMD LCD z rozdzielczoscia 800x600

Autor: sico (sico-psycho_at_wp.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 12:21:03 MET DST

Poszukuje urzadzenia wyswietlajacego Head Mounted Display, takiego jak
(kiedys byly u nas w sprzedazy) Virtual IO I-Glasses, tylko o wyzszej
rozdzielczosci (co najmniej 800x600). Czy zna ktos polskiego dystrybutora
takich urzadzen. Znalazlem w necie kilka ofert zagranicznych, ale sprzet ten
kosztuje od 600-2500 $ wiec troche to za duzo zeby kota w worku kupowac.
Jesli kogos ten temat tez interesuje dolaczam linki do stron ktore
znalazlem:
http://www.photo.net/ezshop/product?product_id=3924
http://www.i-glasses.com/Store/SVGA2.php3
http://www.personaldisplay.com/english/f_whatis.html
http://www.cybermind.nl/Product/product.html
Interesuje mnie helm lub okulary z wyswietlaczami LCD (sa modele CRT, ale to
meczy wzrok bardziej niz zwykly monitor) ewentualnie z Head Trackerem i
stereowizja, ale wiem ze takie sa drozsze wiec traktuje to jako opcje..
Jak ktos wie gdzie mozna cos takiego w Polsce kupic to prosze o info.
Pzdr. PSYCH