WinXp home/pro

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 11:21:05 MET DST

Witam

Mam dylemat. Niewiem czy lepiej kupić Xp home box czy pro oem.
Bym kupił home ale mam kilka wątpliwości. Jak wyczytałem w chipie home nie
ma offline files i profilii wędrujących.

Offline files to tryb offline i czy profile to te profile przy uruchamiani
win.

Z chęcią dowiedział bym się czegoś więcej o tych dwóch wersjach.

Proszę o odpowiedzi na mail: dareksocha_at_poczta.onet.pl

Z góry za wszystkie odpowiedzi dziękuje !!!

Dariusz Socha
dareksocha.republika.pl