Re: Mam jakiś problem z HDD [lamerskie]

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 08:04:09 MET DST

Użytkownik Marcin <m_kowalik_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3D3F8807.8050603_at_poczta.onet.pl...
> Witam,
> Pojawia mi się dziwny komunikat przy starcie kompa. Po wykryciu
> dysku mam:
> Primary IDE channel no 80 conductor cable installed.
> Czy problem jest z podłączeniem dysku, czy jego konfiguracją. Na różnych
> kompach jest to samo. Proszę o sygestie.

przede wszystkim masz problem z angielskim !
komp informuje cię ze dysk na kanale pierwszym nie jest podpięty przy pomocy
tasmy 80żyłowej,
czyli takiej która zalecana jest dla dysków i magistrali pracujących z
szybkością ponad ATA33 (UDMA 33) - zalecane jest używanie taśmy dla
ATA100/66 (UDMA 100/66)
pozdrawiam