Re: Problemy z Gainwardem

Autor: Bosman Zorz (USUNbosman.USUNzorz_at_interia.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 00:20:58 MET DST

"Bosman Zorz" <USUNbosman.USUNzorz_at_interia.pl>, piszesz:

> Mam plyte Abit BF6 i caly problem w tym, ze karty nie kupowalem w
> ciemno, wczesniej przetestowalem identyczna karte kolegi i nie bylo
> najmniejszych problemow. Czy karta jest zepsuta?

Juz sie wyjasnilo. Choc moze raczej - zaciemnilo. Moj egzemplarz rozni
sie troszke od egzemplarza, na ktorym testowalem. Niektore podzespoly
opatrzone sa innymi napisami, choc konstrukcja plytki drukowanej jest
taka sama. Co ciekawe rozne sa tez wiatraczki - kolega ma wiatraczek 'z
poprzeczka', na ktorej widnieje nazwa firmy, a ja bez. Obie karty
produkowane na Tajwanie. Widocznie jest jakis szczegol, napiecie
pobierane przez karte albo cus... i wlasnie sprawa sie o to cus rozbija.
Na razie wymienilem sie z kolega i dziala nam obydwu.

--
Pozdrawiam,
Bosman Zorz