Re: jak?

Autor: Paweł Niewiadomski (niewiado_at_bg.am.lodz.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 21:55:13 MET DST

Jezeli masz karte graficzna z TV-out, to podlaczasz ja do magnetowidu zamiast do
telewizora, odpalasz dowolny program do odtwarzania DivX z mozliwoscia trybu
pelnoekranowego (np. Windows Media Player) otwierasz swoj plik, pauzujesz go na
samym poczatku (spacja w WMP) wlaczasz tryb pelnoekranowy (Alt+Enter w WMP),
wlaczasz nagrywanie w swoim magnetowidzie i jeszcze raz spacja i... film sie
nagrywa.
Osobiscie nigdy nie probowalem, bo nie mam karty z TV-out, ale wydaje mi sie to
najlogiczniejszym z rozwiazan :)
Pozdrowienia,
Pawel