Re: tragedia z dvd-romem

Autor: Marq (marq_at_core.com)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 20:00:18 MET DST

Marcin Debowski <agatek_at_notrix.net> wrote:

>Nie ma sprawy, mam w swoim laptopie :) Jak znasz program zgrywający to
>chętnie prześlę, ale pewnie jakbyś znał to byś się tu teraz nie
>produkował.
produkuje sie bo potrzebna pomoc. a wlasciwie juz nie

>A dlaczego nie spróbujesz innego firmware do 1d13?
po tym 'wypadku' nie dalo sie wgrac innego firware, wywalao error. ale juz sobie poradzilem.
dostalem starą wersje od dell'a, zainstalowalem i szafa grala, po czym zainstalowalem inna
wersje z region free i teraz jest tak jak potrzeba. wreszcie mozna filmy z europy ogladac

>Np. stąd:
>http://www.hijack4u.com/toshibadvd/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=viewsdownload&sid=25
to nie jest to.

>już przecież bardziej nie spieprzysz...
no
>Posłałem supersedesa :)
nie potrzebnie, kto tu uzywa prawdziwych adresow?

>Zaraz, bo nie rozumiem... przecież spaczowane jest xd13 a nie 1d13?
>W końcu użyłeś 1d13 czy xd13? Oba są dostępne na tej stronie.
wlasnie o to chodzi! xd13 to jest kanał, trzeba bylo 1d13 odrazu.....

a tobie udalo sie zrobic region free?

--
marq
moskart_at_magma.ca gdyby ktos mial podobny problem a potrzebowal pomocy....