Re: Barracuda IV i drugie urzadzenie na kanale

Autor: Exeqtor (rfrankow_at_poczta.fm)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 19:26:29 MET DST

Użytkownik "Marcin" <NOSPAMkenickie_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> Ja mam na jednym kanale z Barracudą (IV 40GB ) podłączoną nagrywarkę (Teac
> x16). Moim zdaniem jest to najsensowniejsze wyjście, gdyż z nagrywarki
> korzysta się zdecydowanie mniej niż z czytnika CD. Poza tym nagrywarka,
> którą kupisz (jeśli nowa), obsługiwać będzie tryb UDMA/33, zaś Twój
CD-Rom,

Tak nagrywarka to bedzie LiteOn a one maja UDMA/33.
> Drugi kanał zostaw dla kieszeni i CD-Rom'u - ten ostatni ustaw > na Slave,
gdyż wiele dysków (które mogą znaleźć się w
> kieszeni) ma to samo ustawienie dla Master jak i Single. W ten > sposób
nie będziesz musiał przekładać zworek w dyskach. No > chyba, że dyski
kolegów nie są ich jedynymi dyskami i będą
> ustawione na Slave.
Tak mam teraz ustawione i jest dobrze - ale w przyszlosci koledzy moga sie
dostosowac ;-). Wazne zeby u mnie to "gralo"
jak najlepiej.

Dzieki za rade
P.S. Jesli ktos mialby inne sugestie to prosze bardzo :-).