Barracuda IV i drugie urzadzenie na kanale

Autor: Exeqtor (rfrankow_at_poczta.fm)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 17:07:16 MET DST

Witam
Mam takie problem ktory mnie nurtuje ;-). Zamierzam kupic nagrywarke i w
zwiazku z tym zastanawiam sie nad przepieciem CD-Romu do Barracudy. Posiadam
takze kieszen na dysk (ktora jest pusta - ale korzystam z niej gdy
przychodza koledzy ;-) ). Co lepiej podlaczyc do Barracudy - kieszen czy
CD-Rom?. Nagrywarka oczywiscie bedzie na drugim kanale. Nagrywanie w locie
mnie nie interesuje (slaby sprzet).
Zadaje to pytanie poniewaz slyszalem ze Barracuda nie zawsze sie lubi z
innymi dyskami podpietymi na tym samym kanale a u mnie bywaja (w kieszeni)
rozne dyski. Czy zatem jesli nie pogryzie sie z ktoryms z nich?? Wiem ze
jesli podlacze CD-Rom to dysk bedzie chodzil wolniej itd. ale chyba tak
bedzie tylko wtedy gdy bede jednoczesnie uzywal dysku i CD-Romu. Zreszta na
predkosci to az tak mi nie zalezy gdyz mam mam starsza plyte glowna i
Barracuda chodzi w UDMA33.

Konczac - co lepiej: Barracuda + CD-Rom (marka LG 32x tryb PIO4) czy też
Barracuda + kieszen???

Kupno dodatkowego kontrolera nie wchodzi w gre bo raczej w niedalekiej
przyszlosci doloze kasy i kupie nowa plyte + procesor.

Z gory dziekuje za wszelka pomoc
Pozdrawiam
Exeqtor