Re: Konwerter

Autor: patch (sicil_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 16:18:46 MET DST

Robert <noise_at_kki.net.pl> napisał(a):

> do d.
>
> Serio? To szkoda bo ja mam laptopa i nie moge sobie zmienic karty graf :(

Generalnie,jakość obrazu na TV jest dużo gorsza niż na monitorze czy laptopie
- to kwestia techniczna. Jeśli chcesz odtwarzać filmy to możesz kombinować,
jeśli coś innego to aby tekst dało się odczytać potrzebny będzie TV>=29cali o
bardzo dobrej zbieżności (np. z tańszych Grundigów).
W pozostałych przypadkach takie połączenie to zwykła kaszana.

Konwertery są droższe od kart graf. z TVOut, starsze amatorskie rozwiązania
konwerterów to zwykły badziew.