Epox 8K3A + Duron 1GHZ + DDR 2100 - jak to ustawić?

Autor: qki (mirekqk_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 14:51:36 MET DST

Witam,
od dwoch dni jestem szczesliwym posaidaczem Durona 1GHZ na plycie Epoxa 8K3A
(VIA KT 333), do tego mam RAM DDR PC 2100.

W plycie najpierw byl Athlon XP 1,6GHZ przez 2h celem sprawdzenia, i zostały
ustawienia tzn FSB 133 i DDR 2100, potem wlozylem Durona i zapomnialem
zmienic zworki :) odpalam a tu Duron 1,33 i PC 2100 - po 15 min temp wzrosła
do 48 C. Nie jestem amatorem overclockingu, wiec postanowilem ustawic
wszystko jak byc powinno (tzn jak producenci ;) by sobie zyczyli:)

Wiec ustawilem FSB procka na 100 (czyli efektywne 200Mhz,tak?) i pamieci na
133 i dupa - cosik chyba z pamieciami mu sie nie podobalo - zmienilem wiec
DDR na 100 MHZ i jest niby oki, ale chcialem sie zapytac czy czasem nie
przesadzilem i to ZA WOLNO wszystko nie chodzi :)). Czy mozliwe jest
ustawienie FSB 100 i pamieci 133 ? Czy nominalna predkosc dla DDR 2100 wynosi
133?

Prosze o rade jak to ustawic zeby bylo wydajnie i bezpiecznie w miare...Bios
Epoxa jest dosc bogaty w opcje szczegolnie RAMu a ja wczesniej mialem celka
600 na dosc ubogim biosie solteka i nie bardzo sie w tym lapie..:(

Jest jeszcze jedna sprawa - aktualnie mam wiatrak SPire (8000 RPM, aluminium)
ale jest cholernie glosny, wiec pewnie zmienie na TITANA (4000RPM), prosze
wiec w radach (mam nadzieje ze ktos jednak mi doradzi;) o uwzglednienie tego
wiatraka (oczywscie pasta srebrna jest na procku)

Licze na Wasza pomoc i dziekuje z gory

pozdrawiam qki