Re: Ile lat ma technologia LCD TFT kolor ???

Autor: Rafał Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 13:41:07 MET DST

") (" wrote:

> hej!!!
>
> pobieznie ustalilem ze w 1987 pojawil sie pierwszy ekran 2" lcd tft kolorowy
> w produkcie Video Walkman f-my sony..... to jak na 15lat postepu
> technologicznego na miare procesorow nie widac zbyt oszalamiajacych

zapomniałeś jeszcze dodać, że przez te pierwsze 13 lat
praktycznie tematem sie nie zajmowano ...

> ja tam stawiam na plazme....

a to dlaczego ?
nie obraż się, ale głowe dam, że nie wiesz o czym piszesz
chodzi mi o to, że pewnie nie znasz zasady działania tego
typu monitorów ...
w kazdym razie technologia monitorów plazmowych jest
w stosunku do LCD chyba jekko do tyłu
choćby w kwestii rozmiaru pixela ...
a poza tym jednej kwestii na pewno nie uda się rozwiazać
- chodzi mi o pobór prądu
wiec jeśli doczekamy sie monitorów plazmowych to będziemy
mieć na biurkach co najmniej 300 W grzałkę :-)

R.