Re: win me i win 98

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 11:21:17 MET DST

> no i gosciu nawet nie powiedzial aha sorki za zla grupe... jakies zasady
> musza byc, rajt ? :)

Pewnie ze rajt! Ale co mi zalezy w odpowiedzi dac 4 - 5 wyrazow zamiast 2
wierszy ???
Pozatym gosciu prosil, blagal i td.
Uwazam, ze mozna nauczyc (czyli skierowac na stronke ntg.) i jednoczesnie
udzielic odpowiedzi na superlatwe pytanie...
Generalnie chyba jest tak, ze pytania NTG zadaja nowi, nie obeznani. Wiec
uwazam za dobry zwyczaj skierowac na strone NTG jednak udzielic tez
odpowiedzi. Czlowiek bedzie wiedzial ze robi zle, bedzie wiedzial gdize
nastepnym razem sie udac, nauczy sie zasad i rozwiaze swoj problem!

Bo jezeli znasz odpowiedz, jest ona prosta (dla ciebie) i _stosunkowo_
zwiazana z tematem komputerow, jednak na pytanie odpyskiwujesz tylko
"NTG" - wg mnie wyglad ato tak samo jak biurokratyczne kobity w URZEDACH.
Prosta sytuacja: jestes na 3 pietrze w Urzedzie. Podchodzisz do okienka,
Pani mowi ze to nie do niej i JUZ! Idziesz na dol do informacji, a tam mowia
ze masz wrocic na 3 pietro (pieszo, bo windy brak) i zwrocic sie w okienku
obok tego 1!!!
Pisze to na grupe, a nie na priv (co jest tez niezgodne z tematem grupy)
tylko dlatego, ze chce zeby inni tez zrozumieli do czego zmierzam...
Pamietajcie, ze kiedys tez zaczynaliscie......