Re: Monitory 17-tki i 19-tki Samsunga

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 10:30:13 MET DST

Użytkownik "wj" <t-t1_at_niespamuj.wp.pl> napisał w wiadomości

> yyyy... ten tego.. a właśnie doradziłem koledze zakup Samsunga DFX 757
> za 949 zł,jeszcze go nie kupił więc co byście doradzili?
> czytam i czytam rózne opinie i jedynie co wiem że nic nie wiem

Jak kolega chce mieć naprawdę płaski ekran, to ma do wyboru:
1. Monitor na kineskopie FD Trinitron - tu polecam CTX PR705F, dość
przystępny cenowo; lepsze marki (Eizo, Sony itd) to już wydatek ~1,5kpln
2. Monitor na kineskopie Diamondtron - tu rekomenduję coś Iiyamy lub Nec'a
3. Monitor na kineskopie Flatron - tylko LG, generalnie nie polecam, no,
ewentualnie 795FT+

Reszta to sztuczki marketingowe i pic na wodę.

Arkhan.