PROBLEM Z OBRAZEM

Autor: eugen (h.nowak_at_chello.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 12:29:06 MET DST

Monitor daewoo cmc 1427x
jak musze postapic zeby uzyskac 800x600
jak narazie automatycznie komp. instaluje
takie sterowniki ze mam obraz nieczytelny
wazystko dzialalo ok do chwili wymianu\y dysky z 98 na me
,,,, nie mam pojecia jak to naprawic a tam gdzie to bylo kupione jest urlop
i nie nie wiem jak i skad pobrac sterowniki i ,,,,,, jakie ???????/

bardzo prosze o pomoc ale tak lopatologiczna
,,,, w szkole dawno temu uczono mnie obslugi liczydla
pozdrawiam