Re: BIOS w Compaq deskpro2000

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 11:12:50 MET DST

On Tue, 23 Jul 2002 15:01:18 +0200, "bart" <genii_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>W jaki sposob mozna dostac sie do biosu w Compaq deskpro2000. Mam zamiar
>zainstalowac na nim system NT4.0 a instalacja jest mozliwa tylko z plyty(nie
>upieram sie) i chcialbym ustawic w biosie butowanie wlasnie z plyty.

Jesli nikt wczesniej nie skasowal partycji z gui biosu to wchodzisz
normalnie ;-) czyli przez F10 podczas startu.
Jesli tej partycji nie ma jednak to idziesz na strone compaqa i
zciagasz obraz dyskietki z gui dla twojego modelu kompa.
Po instalacji tegoz obrazu na flopie odpalasz z niego kompa i cieszysz
sie ladnie wygladajacym biosem.

Pozdro
GLide