Re: kiedy i jak działa S.M.A.R.T w dysku ?

Autor: mikuch (m_i_k_u_c_h_at_poczta.onet.pl.nospam)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 10:52:17 MET DST

Użytkownik "Kiju" <kijowski_at_space.pl> napisał w wiadomości
> Tak jak pisalem mam to samo z Maxtorem133, tez parkuje glowice i jeszcze
> sobie z tym nie poradzilem. Wszelkie testy pokazuja OK. Po resecie BIOS
> czasem pokazuje zamiast nazwy dysku, rozne krzaczki. Byc moze sie
> przegrzewa. Obawiam sie, ze jedyne rozwiazanie to testy na innym
> komputerze.
>
> Pzdrw
> BK

"krzaczki" bios wypisuje gdy zworki na dysku są źle ustawione, sprawdź czy
wszystkie urządzenia które są podpięte do kontrolerów IDE mają odpowiednio
ustawione zworki i są odpowiednio podłączone taśmami (może to i głupia
podpowiedź ale sprawdź, ja jak składam komputery zawsze popełniam podstawowe
błędy:-)

mikuch