Re: GAINWARD GeForce3 PowerPack!!!Ti/450 TV

Autor: Phantasmagorion (phantasmagorion_at_wp.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 10:50:21 MET DST

> widzialem ze ta karta dobrze wypada w testach .juz praktycznie sie na nia
> zdecydowalem .A wy co myslicie o moim wyborze??
Wybór dobry, sam chciałem taką kupić, lecz w ostatnim momencie zmieniłem
zdanie na Ti 4200, bo bądź co bądź ta karta jest lepsza, lecz trójeczka i
tak
da ci duuużego kopa jak miałeś wcześniej gf2 czy coś gorszego.Ta karta warta
jest swojej ceny, bierz i sie niezastanawiaj. Możesz podkręcić i to nieźle,
zresztą
Gainwald to dobra firma.

--
.... człowiek jest niewolnikiem swojego umysłu ....