Re: Problemy z Gainwardem

Autor: sverhoeven (sverhoeven_at_wp.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 08:11:23 MET DST

> Probuje sie przesiasc ze starej TNT2 (Diamond Viper V770) na GeForce3
> (Gainward TI450 Golden Sample). Jednak po zalozeniu nowej karty na
> slota, karta nie zglasza sie po wlaczeniu komputera, widac jedynie
> 'kolorowa sieczke' na ekranie -- kwardaciki, prostokaciki, ogolnie duzo

Proponuje zadzwonic do technikow Gainwarda z Wa-wy. Naprawde fachowa
obsluga. Ja po zakupie swojego ti450 ViVo zauwazylem brak softu do
nagrywania materialu video.Pani z firmy lokalnej od ktorej kupilem karte,
powiedziala mi ze dzwonila i soft juz jedzie do mnie, ale mimo wszystko
zadzwonilem do centrali Gainw. i potwierdzilem toto zdarzenie.
Uwazam, ze firma jest naprawde na poziomie a i osiagi tej karty sa bardzo
przyzwoite houk ;-)
A swoja droga srobuj docisnac karte mocniej do slotu (chociaz pewnie juz to
robiles...)

zdrowko
sver