Re: programy do partycjowania

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 00:21:14 MET DST

Użytkownik "Mariusz Madej" <mmadej_at_poczta.fm.NOSPAM> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.ajqlf4.u7.mmadej_at_strassenbahn.bydgostia

> Dziwne. Jakoś dzięki niej mogłem przywrócić porządek u siebie...

Być może wcześniejsze wersje były bardziej tolerancyjne. Proponuję
rzucić okiem na tę informację:

"This is an evaluation version of PartitionMagic which will allow you to
experience the product features but will NOT allow you to implement any
changes.
Sprawdzałem i ja, i ktoś inny z grupy, no i niestety to prawda.
http://www.powerquest.com/downloads/eval-soho.cfm i tu:
http://www.powerquest.com/support/primus/id1211.cfm

> E. Przed monitorem musiałaby trochę krócej siedzieć. ;))
>
> Pogoda ostatnio ładna.

Gdzie?! Bo u nas słońce słabiej coś grzeje ;-))

pozdrawiam,
M.