Re: Jaki aparat cyfrowy?

Autor: Voyt (voyt_p_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 22:26:00 MET DST

Użytkownik Savior <savior_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ahkd33$2va$1_at_news.tpi.pl...
> Poszukuje dobrego aparatu cyfrowego ale sie na tym nie znam (taki do 1500
> zł). Dajcie kilka propozycji

Nie będe narzekał, że NTG i nie będe odsyłał do archiwum
ale szybszą i bardziej fachową odpowiedź dostaniesz chyba na:
pl.rec.foto.cyfrowa

Jak dla mnie to:
Olympuse Camedia 220 ZOOM i jeszcze powinno
na futerał wystarczyć albo dodatkową karte.
Widziałem kilka fotek zrobionych tym aparatem i są całkiem niezłe
(nie tylko moja opinia, jak chcesz moge wysłać).
Może też dlatego polecam bo mam mały sentyment do
Olympusa, a konkretnie Mju 2 ( nie cyfrowy ) który posiadam.

Pozdrawiam
Voyt