Płyta główna-twardziel

Autor: Przemek (przemekwil_at_tenbit.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 21:52:20 MET DST

Witam Wszystkich!

Mam takie pytanie:czy Ktos może wie czy płyta głowna(dosyc stara)FIC
KA-6100, obsłuży twardziela 80 GB(IBM DeskStar 120 GXP Vancouver 80GB),
ponieważ chciałbym własnie go zakupić.Oczywiście wiadomo że ata/100 z ta
płyta odpada, a na dodatkowy kontroler nie mam juz miejsca.
Chodzi mi tylko o to abym mógł wykorzystać w pełni pojemność twardziela, bo
w tej chwili ze swoją 8 już nie wyrabiam.Z góry dzięki za pomoc.

Pozdr. Przemek