kiedy i jak działa S.M.A.R.T w dysku ?

Autor: Wrangler (albireo_at_interia.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 21:21:18 MET DST

Witam.

Pisałem niedawno że mój Seagate 13GB UDMA 66 bez przyczyny parkuje głowice
podczas pracy w Windzie, oraz że po włączeniu kompa nie wstaje, dopiero po
wyłączeniu i ponownym włączeniu raczy zadziałać.
Niestety żadna diagnostyka się w nim nie włącza, żaden S.M.A.R.T. nie
pokazuje czegoś niewłaściwego. W związku z tym mam pytanie, jak powinen być
sygnalizowany błąd dysku że z nim coś nie tak ???

Pozdrawiam
Wrangler