prosze o pomoc

Autor: Paweł Wanasz (koyot_at_polbox.com)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 21:02:55 MET DST

Bardzo prosze o pomoc w mojej sprawie. Naprawde nie wiem co moge zrobic.
Dzisiaj rano moj komputer nagle sam sie wylaczyl a po jego ponownym
wlaczeniu oba moje napedy tj. DVD i CD-RW staly sie nagle dla WIN98 "Dyskami
wymiennymi". Probowalem juz odlaczac i ponownie podlaczac zasilanie napedow
oraz poprawiac ich podlaczenie do komputera, lecz nic to nie daje. Po
kolejnym restarcie ciagle pozostaja Dyskami wymiennymi. Czy to jest wina WIN
czy cos sie moglo stac ze sprzetem podczas tego dziwnego zdarzenia rano.

Prosze o kazda pomoc lub sugestie.

Pawel Wanasz