Re: AMR, CNR, modem - pytania

Autor: tomek (ati_at_usun-to.poczta.fm)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 20:39:58 MET DST

"IvanSoft" <ivansoft[WON.SPAM]@interia.pl> wrote:

> Modemy PCI? Ciekawe.. wiekszosc z nich to tzw. WinModemy i one
> poprostu nie wspolpracuja z Linuxem. Byl jeden koles, ktoremu
> udalo sie odpoalic taki modem w tym non-MS systemie, lecz on
> podobno mial "obsluge Linuxa w malym paluszku (u nogi)" ;-)

 Chyba byłeś zahibernowany przez ostatnie dwa lata... ;)
 Aktualnie dość dużo modemów na PCI jest przez Linuxa obsługiwanych...
 Przykład: Asmax PCI V90 - nie mam obsługi Linuxa w paluszku u nogi
 a jednak udało mi się ten modem poprawnie zainstalować. Wystarczy
 trochę poszukać, nikt nie mówi abyś sam pisał sterownik :)

 Pozdr.