Odp: Płyta główna - HELP !!!!

Autor: Bilosz (bilosz_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 20:47:55 MET DST

OK juz podaje reszte.
proc. Celeron 400
RAM 200 MB
plyta z ATA 66 do 550 MHz
HD 4,3 GB Seagate
WIN 98
W sumie potrzebuje go do "prac biurowych", Office no i do AutoCada 2000. Ale
nie samym chlebem .... narazie mam z 500 PLN, wiem ze cudów nie zrobie z
taka kwota ale myslalem o jakims usprawnieniu tanszymi metodami niz kupno
nowej plyty z procka z twardym za 2000 PLN.
Czy nowe sterowniki do plyty glównej cos dadza ?
Czy nowy BIOS cos pomoze ? ( jesli tak to na co ?)
Podkrecanie procka nic nie daje, mam blokade, naplycie tez, przestawialem
zworki , niby przy odpalaniu pokazuje sie ze jest chyba 480 MHz ale testy
nie wykazuja poprawy.
Zastanawiam sie co z nim robic. Czy nadaje sie juz tylko na maszyne do
pisania ?

Użytkownik Witold Wladyslaw Wojciech Wilk
<maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:20020723170418.0cb3c0f7.maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedi
a.pl...