Re: pomocy!!!

Autor: Bogdan C. (sp8alc_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 17:45:13 MET DST

On Sat, 20 Jul 2002 15:05:06 +0200, "romuald" <romuald_at_master.pl>
wrote:

>cos mi skasowalo partycje FAT - dane mowiace o polozeniu plikow na dysku -
>nie chce kabinowac fdisk`iem bo pozniej trzeba formatowac dysk - no i strace
>wszystkie wazne dla mnie dane.
>prodram fdisk pokazuje ze nie ma w tej chwili patrycji
>a byly dwie.
> moze jest jakis program ktory pozwoli mi odzyskac dane - ktore napewno
>jeszcze sa na tym dysku

A takie to proste - wykonac kopie MBR i zapisac do pliku i w przypadku
problemow odtworzyc z tej kopii.
Sposobow na to sa dziesiatki - poczawszy od nieocenionego DiskEdit
z NU6/7/8 poprzez debug.exe a skonczywszy na specjalizowanych
programikach.
Lub wlaczyc w BIOS ochrone antywirusowa blokujaca zapis do MBR.
Pisano o tym setki razy i ciagle nic.